Anna 1/2014 Wiosna - zwiastun

     Od dzisiaj w sprzedaży jest Anna Moda na szycie numer 1/2014. Patrząc na zawartość numeru można śmiało powiedzieć że wiosna nadchodzi! Pora zapomnieć o zimowych okryciach, swetrach i płaszczach i zacząć przygotowywać nową, lekką garderobę.




     Co mówi internet o tej okładce? Mówi że jesteśmy rok w plecy za resztą świata: Meine Nähmode 1/2013. Nie wiem czy mnie to rozczarowuje, w sumie patrząc po modelach wszystkie są gdzieś pomiędzy modnym a niemodnym, raczej mocno neutralne, także to od ręki i pomysłu krawcowej zależy czy będzie z tego hit, czy kit.

A co mamy w środku?





     Sukienka z okładki to Simplicity 2917. Model wygląda na dość lubiany o czym świadczy wiele uszytych egzemplarzy - wszystkie macie zebrane tutaj.

Szkoda że rozmiary są dopiero od 40.



     Kolejna sukienka z okładki - New Look 6120. Gdyby nie kieszenie powiedziałabym że to dość prosty model przedłużonej koszulki - wygląda jakby talia powstawała jedynie dzięki paskowi. Pewnie bez paska wygląda jak piżama :-)

Rozmiarówka zaczyna się od 32/34


     I jeszcze jedna sukienka z ciekawym wykończeniem dekoltu - Simplicity 1885.

Rozmiary od 38.





     Kurtka, kamizelka, bluza i koszula - wszystko to w jednym Simplicity 2153. Jeszcze wariant z długimi rękawami wygląda ciekawie, ale ten niebieski bezrękawnik przywodzi mi na myśl lata 90-te i kreszowe dresy. Dlaczego?

Rozmiary od 40/42.




     Nie liczcie na tą bluzkę, Simplcity 2152 zawiera tylko spódnice. Podobają mi się te skórzane wstawki, ale czy to wystarczy by ten model uszyć?

Rozmiary od 36.

     Takie coś - mimo że się waham to chyba mi się podoba to, co oferuje model Simplicity 2254. Na pewno nie będzie to bluzka w zwierzęcy deseń i nie wykończona tą straszną czarną koronką - za dużo w niej stylu Peggy Bundy. Za to fajnie wygląda wariant z marszczonymi rękawami.

Rozmiary od S.

Teraz kilka wykrojów easy-to-sew.


     Tunika z okładki Simplicity 4149 to może być zestaw: tunika, spodnie i spódnica - wszystko w kategorii prostych do szycia ale w nielubianych przez wielu łączonych rozmiarach 36/38 itd. Ciekawe ile z tych modeli będzie w Annie bo nie zawsze są wszystkie.

Rozmiary od 36/38.


     Od razu rzuciła mi się w oczy ta bluzka, niestety dla mnie Simplicity 1887 zawiera tylko wykroje spodni i spódnic, za to skoro wszystkie powinny być łatwe do uszycia - może warto się skusić?

Rozmiary od 38.


     Wygląda obiecująco a ja ogromnie potrzebuję nowych bluzek. Ale bluzek, nie t-shirtów, czegoś co ubiorę do spódnicy i do spodni, na zakupy i od święta. Pokładam sporo nadziei w tym wykroju... niech mnie nie rozczaruje to New Look 6816, szczególnie że kusi jeszcze opisem "łatwe - 2 godziny".

Rozmiary od 36/38.
    Nie mój styl ale może się komuś spodoba New Look 6892. Jeszcze w wersji z krótkim rękawem na lato mogło by być. Tu też kusząca jest obietnica "łatwe - 2 godziny" widoczna na okładce.

Rozmiary od 32/34.


     A na koniec zające wielkanocne. Pewnie jest na to również wykrój Simplicity ale nie udało mi się go odnaleźć.


Galeria prac
Uwaga: Jeśli uszyjesz coś z tego numeru, pochwal się w komentarzach podając link do posta lub zdjęć, a my dodamy go do posta tworząc galerię Waszych prac!

KOMENTOWAĆ MOŻNA [ TUTAJ ]