Szyję z Warszawa Szyje: Fabryka Anki


Mam na imię Anka i prowadzę bloga fabryka anki, od jakiegoś czasu jestem grupowiczką Warszawa szyje.


Jestem mamą trójki dzieci, szyję od zawsze, ale szczególnie intensywnie zaczęłam w czasie swojej trzeciej ciąży.

Wtedy okryłam swoją wielką pasję do szycia zabawek dla dzieci. Koniki, dinozaury, pieski, węże, żółwie, lalki szmacianki, sowy... itd






Po zabawkach przyszedł czas na zrobienie czegoś dla dorosłych, zaczęłam szyć torby Eco na zakupy, z aplikacjami. 


Dzięki swojej pasji dostała się do programu Dorota was urządzi, jestem razem ze swoją cudowną rodziną w 8 odcinku drugiej serii. Dorota urządzała nasz salon i zrobiła mi cudny warsztat pracy w salonie, który jest ukryty w szafie wnękowej. 

 Jeśli chcesz, aby Twoja wizytówka znalazła się na naszym blogu - zajrzyj [ tutaj ] po szczegóły akcji. Zapraszamy do zabawy :)