Szyję z Warszawa Szyje: Sfilcowana Pracownia



     Mam na imię Karolina i szyję na maszynie odkąd urodził się mój pierwszy synek, czyli od czerwca 2012 roku. Zaczynałam od kostek edukacyjnych z filcu, później szyłam różne rzeczy do domu i dla malucha. Pewnego razu z materiału który dostałam od mamy, która z kolei znalazła go w secondhandzie, za 3 zł uszyłam moje pierwsze Pufy-Poduchy. Nawet nie pomyślałam, że ktoś może się nimi zainteresować. Na początku poduchy powstawały dla znajomych, rodziny, ale z czasem osoby, które odwiedzały mojego bloga prosiły mnie o uszycie nowych poduch.

     Nie planowałam szyć na zamówienie, ale też nie potrafiłam odmówić. Uwielbiam prowadzić mojego bloga i nie chciałam odmawiać moim gościom :) Myślałam, że z czasem może mi się znudzić ich szycie, ale okazało się, że tak bardzo mi się to spodobało, że teraz cierpię na brak czasu, aby realizować nowe pomysły i wzory Puf-Poduch, a nie wspomnę już o innych projektach.


     W kwietniu 2014 roku urodził się mój drugi synek, więc czasu wolnego mam mniej, ale marzy mi się szycie poduch na większą skalę i stworzenie całej kolekcji kolorowych puf. Wierzę, że kiedyś mi się uda.

 

     Moim największym "szyciowym" osiągnięciem było znalezienie się mojej pracy, dżinsowego pledu wśród najlepszych w ramach konkursu magazynu Mollie Potrafi. 


      Wszystkie moje "dzieła", a także Pufy-Poduchy znajdziecie na moich stronach:

Zapraszam! :)

     Jeśli chcesz, aby Twoja wizytówka znalazła się na naszym blogu - zajrzyj [ tutaj ] po szczegóły akcji. Zapraszamy do zabawy :)