Szyję z Warszawa Szyje: Fabryka pomysłów


Mam na imię Kasia i jestem nałogową szycioholiczką...

Zaczęło się niewinnie, do maszyny siadałam raz w tygodniu, szyłam krótko i niezdarnie, z czasem wkręcałam się coraz bardziej, teraz nie wyobrażam sobie dnia bez szycia. Budzę się i myślę co tu uszyć, jem obiad i zastanawiam się czy dam radę, wieczory są najgorsze- nie umiem się już dłużej powstrzymywać, więc siadam i szyję:)





Na moim blogu znajdziecie opisy tego, co szyję, często dołączam do nich instrukcje, a proces szycia dokumentuję zdjęciami. Jestem samoukiem, więc to co szyję i jak szyję wynika z moich samodzielnych odkryć. Pokazuję Wam, że można po prostu siąść do maszyny i zacząć szyć, że nie jest to takie trudne, po prostu wymaga trochę czasu i cierpliwości.






Znajdziecie tam także przykłady innych rękodzieł. Bo nie tylko szyję, ale także przerabiam to co mogę, odnawiam to co wymaga odnowienia, ozdabiam dom i dodaję koloru do swojego życia.





Zapraszam do czytania, oglądania i śledzenia tego co się u mnie produkuje:

fpomyslow.blogspot.com



Jeśli chcesz, aby Twoja wizytówka znalazła się na naszym blogu - zajrzyj [ tutaj ] po szczegóły akcji. Zapraszamy do zabawy :)