Szyję z Warszawa Szyje: Handmade sensations




     Moja szyciowa przygoda sięga początków młodości, kiedy to obcinałam dół maminych sukienek i szyłam z nich stroje dla lalek. Mama do dziś wypomina, a ja przez chwilę zapomniałam, że szycie daje taką frajdę!  Wróciłam po latach - na 30- te urodziny zażyczyłam sobie od rodziny maszynę do szycia :-) dali najprostszą, jaka jest na rynku nie wierząc, że coś z tej pasji będzie..."popróbuje i się jej znudzi" ;-) a tu figa z makiem! Szyję, a co! Wedle potrzeby - gadżety dla małej Zu, narzutki, fartuszki. Moim najlepszym nauczycielem są Internauci, blogerzy, nasza Grupa. I teraz czuję, że żyję! :-)

Adres bloga: handmadesensations.blogspot.com



Jeśli chcesz, aby Twoja wizytówka znalazła się na naszym blogu - zajrzyj [ tutaj ] po szczegóły akcji. Zapraszamy do zabawy :)