Szyję z Warszawa Szyje: Szyciowa przygoda

http://www.grupawarszawaszyje.pl/2014/12/szyje-z-warszawa-szyje-szyciowa-przygoda.html

     Niedawno, czyli w listopadzie 2013, odkryłam swoją pasję - szycie. Pełna obaw, że nigdy się tego nie nauczę, bałam się w ogóle zaczynać, ale usłyszałam gdzieś: 

„Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga długiego czasu. Czas i tak upłynie.” oraz "If you have a dream make it BIG!"

 
     Podjęłam wyzwanie i tak rozpoczęła się moja przygoda z TWORZENIEM.



     Tak bardzo mnie to wciągnęło, że postanowiłam udokumentować moje poczynania na blogu: trochę dla siebie - aby widzieć jak to się rozwija, ale też po to aby wymieniać się doświadczeniami z innymi szyjącymi osobami. Liczę na wasze wsparcie i zapraszam serdecznie!  

adres bloga: szyciowaprzygoda.blogspot.com

 
     Jeśli chcesz, aby Twoja wizytówka znalazła się na naszym blogu - zajrzyj [ tutaj ] po szczegóły akcji. Zapraszamy do zabawy :)